fredag 22. juni 2012

Lo er til Rebekkas album

Da jeg spurte Rebekka om hva hun ønska seg til konfirmasjonen var svaret hennes; 
Æ ønske mæ ett scrappealbum, mamma. 
Selvsagt var da albumet under produksjon<3. Så her er de jeg har laget hittil i år. (ble ikke færdi pga. akillesskaden i vår;( )

I sivile klær på sykehuset. Nydelige jenta<3

 Ei lykkelig mamma, etter ei strevsom økt.


Et gyllent øyeblikk<3


 Stolte besteforeldre som holder henne for første gang.


 Første jula..


Færdi i barnehagen.. Kor blei tida av?


På sjøen, noe hun elsket da hun var mindre..


 Ni års feiring;)


Padling i fjæra!!


Froske møte..


 På fjelltur med gumor;)

 Fløytisten våres.


Samspill<3


Selvportrett 1.. 

Selvportrett 2, med Siri. 

Nesten voksen, fiiine jenta våres<3 

Så overraska?? 

Siste tann felling;) 

Hjemlaga pebbles pynt, med bilde av tanna;D

Enda er målet å få fylt rommene slik at det blir noen lo'er fra hvert leveår. Men ting tar tid... 

Takk for at du legger igjen en komentar, det er alltid koselig<3

1 kommentar:

  1. Så flink du er, det var et herlig album :)
    Takk for hyggelig kommentar hos meg! Og ja jeg kan godt selge bare sommerfugler.
    Hvis du er innteresert kontakt meg med antall og farge på beribarl@online.no. Uten strikk blir det 40,- kr pr.sommerfugl.
    Ha en fin dag videre :)

    SvarSlett

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger