søndag 16. oktober 2011

Oppdatering av bloggen;)


Da skriver vi oktober og jeg klarer endelig å få tid til å oppdatere litt her. Som eldste tøtta mi, Rebekka, sier;

"Mamma, du må ikke legge ut alt på en gang for da blir det så kjedelig og du får så lite besøk. Du må heller legge ut ett innlegg hver dag, da er det mye mere spennende å besøke bloggen."

Joda, har prøvd på det tidligere, men det sklir ut og kortene/produktene samler seg opp. Da blir det til at jeg legger de ut i "bolker". Håper dere bærer over med meg. Det har heller ikke blitt så mye kort laging siden i vår. Har ennå noen kort å legge ut, de kommer seinere i dag eller i morgen.


Ellers så har vi konfirmant til våren, tenk at lille hjertet mitt er blitt nesten voksen<3. Så mye av min kort laging/scrapping går til hemmelige prosjekter og til invitasjoner til konfirmasjonen.
Her er konfirmanten, for vel 13 år siden;)

Jeg håper du tar deg se deg rundt og husk at jeg blir veldig glad for at DU legger igjen komentarer (og blir følger). Tusen takk for at du ser innom.

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger