lørdag 15. oktober 2011

Konfirmasjons kort til jentene.

Dette kortet er til mi gudatter Emilie, ei skjønn jenta som fortjener ett litt ekstra kort;) Andre gang jeg lager ett slikt kort, og jeg er veldig fornøyd med det.

Innsida av kortet er enkelt og greit;)
Måtte lage tryllekort til Isabella åsså;) Også hun er ei spesiell jenta for oss, fordi hun og Rebekka tidligere var nesten uadskillelige. Så hun har vært som ei datter her i huset;)
Innsida av kortet..
Baksida av kortet. Slik penge lomme har jeg laget til stort sett alle jentekortene. Synes denne var vel så genial som dekorativ;)
Har også prøvd meg på et kort i en brette teknikk som jeg ikke vet hva heter. Det ble med dette ene kortet, var ikke helt meg dette her:/
Innsida av kortet.
Bestillings kort, og grunn kortet som jeg har laget flere av i år. Synes dette er en fin mal og det blir ett veldig dekorativt kort.
Betillings kort med ett annet motiv.
Til min manns gudatter. Samme mal men ett annet trykk;)

Bestillings kort i rosa denne gang.
Spellbinder kort, som Rebekka ga til Isabella. Dette er har tør embosing og sølv embosing.
Bestillings kort i rosa til Isabella.
To enkle kort til Ida;)
Jeg er veldig glad i å bruke mine STEMPELGLEDE sine vers stempler på konfirmasjonskortene, samt kort og godt sine konfirmant stempler;))
Slik dom på dette til Ida;)
Rosa kort til Ulrikke.
Ett enkelt kort, laga på bestilling.
To kort laget i litt tøffere stil;) Spennende å lage noe annerledes og å måtte gå ut av den trygge ramma mi;D

Da ble det noen konfirmasjons kort i år også. Lovet meg selv i fjor at neste år; da skal jeg begynne tidligere med kortene.... Jada, det ble med tanken. Se også neste innlegg, som viser korta til guttene...

Men neste år, da må jeg begynne tidlig for da har vi sjøl konfirmant.
Våres Rebekka skal konfirmeres 1. pinsedag;D Og det gleder vi oss stort til!!

1 kommentar:

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger