mandag 25. juni 2012

Pusser opp hobbyrommet;)

Da har jeg endelig fått kjøpt skap, brukt kjøkken innredning med takhøye skap, som jeg skal bruke på rommet. Fargen på skapdørene er bondeblå, så de må selvsagt males i lys lys farge.
For å bli ferdig var det bare å kaste seg rundt, nå er dørene vasket og rubbet med sandpapir og neste blir å grunne alle 10 med grunning:/  Samt å vaske og rubbe 10 skuffer. (Underskapene vet jeg ikke om jeg blir å bruke)
Nå er det bare å vente på malehjelp, når min kjære engang får tid. Målet er å bli ferdig med rommet i løpet av neste mnd, montro om det holder??

Innimellom er jeg flittig på kjøp/salg sider for å finne godbiter. Til nå har jeg sikret meg ett bord cd stativ som snurrer rundt, planen er å ha promarkerne i denne?? Må male den og finne ei løsnng så tusjene holdes på plass.

Har og funnet ett lite bord m/skuffe på hjul, som er 50 cm høyt, til å ha under benkeplaten. På den skal skriveren stå, samt at alt tilbehøret til den kan legges under den. Dette betyr plass spart på benken...Genialt.


Den største jobben blir nok å få pakka ned og sortert alt "rotet" på rommet. Har masse hobby ting og tang der i tillegg til alle scrappesakrene, så det blir ei utfordring å få mellomplassert alt uten å lage kaos i resten av huset;D
Ser frem til å få gått igjennom alt stasj og utstyr, for der er nok en god del som skal selges og gis bort.

I morgen skal jeg få tatt før bilde av rommet, med  alt kaoset.... Og av dørene som skal males.

Oj, oj, oj hvor jeg gleder meg å sitte å jobbe i "nytt" rom til høsten;D Takk til min kjære<3 som ordner til meg!!


3 kommentarer:

  1. Har du kommet langt på rommet? Kanskje du er ferdig? :-D

    Har en hel kjeller jeg skal fikse til høsten, usj...

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for besøket;) Jeg er straks ferdig med rommet, litt finpusk igjen. Har begynt å bruke det, og jeg kjenner på kreativiteten at jeg trives bedre nå;D

      Slett
  2. Så heldig du er som får deg nytt rom : )Håper at du legger ut bilder slik at vi får se hvordan du har fått det.
    Gleder meg til å se hva du tryller frem på ditt nye scrapperom.

    SvarSlett

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger