onsdag 6. juni 2012

Det har vært stille hær....

Ja, det har vært stille her fra ei stund nå, ikke akkurat uvanlig? Denne gang er det to grunner til det;
  - Jeg har vært travelt opptatt av å ordne til konfirmasjon og begynte heldigvis tidlig, men ikke tidlig nok..
  - For jeg har gått med foten i gips de siste 7 ukene. Det fordi jeg tirsdag etter påske klarte å pådra meg akiles skade, med påfølgende operasjon og gipsa fot. 

Spesielt foten har gjort at jeg ikke har kunnet sitte i ro ved scrappepulten og pc'n, da den hovna opp så snart jeg satte den i golvet. Men nu er det straks slutt på gips helvete, i morra tas den heldigvis av. 

Men litt har jeg klart å gjøre, så om litt (noen dager) kommer forhåpentlig ett bilderas.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger