mandag 5. april 2010

En award;)

Jeg har vært så heldig å få denne awarden av Janne-Lise. Tusen, tusen takk. Dette var kjempekoselig, ble kjempeglad for denne;))

Om du lurer på hva som står på denne er det; Dette er en blogg med sjarm.
(Jeg har kopiert dette fra Janne-Lise.)





Med awarden følger disse reglene;

1. Legg ut awarden.

2. Gi den videre til 12 stk.

3. Link til alle 12 som får awarden.

4. Husk å si fra til alle som får den.

5. Husk å fortell hvem du har fått den av.

Denne awarden gir jeg med glede videre til bloggere som jeg er innom og som innspirerer meg til å stadig utfordre meg sjøl. Også noen av de som har vært innom min blogg og gitt kommentarer får denne;)) Tusen takk for kommentarene, de varmer og blir satt veldig stor pris på;))

Line

Kari

Kari

Maren

ElseIrene

Hanne

Tangent

Peet

Maria

Heidi

Sigrun

Camilla

6 kommentarer:

  1. Så koselig, tusen takk:-) Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min og takk for awarden :))

    SvarSlett
  3. Thank very much, Anita. So sweet of you!!
    Have a wonderful day
    Peet

    SvarSlett
  4. Tusen hjertelig takk for kjempehyggelig award - det setter jeg veldig stor pris på! :D

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min og får awarden! Klem fra Sigrun

    SvarSlett

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger