søndag 28. mars 2010

Mine påskeegg!

Jeg ble såååå innspirert av å titte på alle de nydelige påskeeggen som ble trylla frem, at jeg endte med å lage tre til meg sjøl. Måtte pynte to lys som kan stå sammen med dem.

Kyllingene trives iallefall sammen med egg og lys på fatet.


Slik ser egg og lys ut sammen, uten kyllinger.

Nærmere, slik at flere detaljer synes.
Detaljer av det største egget.


Detaljer av det mellomste egget.



Detaljer av det lille egget, synes det ble så søtt.



For å dekorere eggene har jeg brukt;
-Studio gesso, tre lag.
-Pearl glimmermist.(Pitte litt.)
-Swirl pearls fra Prima.
-Blomster fra Papirloftet.
-Blondebånd fra Papirloftet.
-Roser fra samkjøp.
-Charms fra samkjøp.
Med sier jeg GOD PÅSKE til dere alle. Nå er det påskeferie!!!!

7 kommentarer:

  1. Helt nydelige påskeegg og lys!

    SvarSlett
  2. Så utrolig nydelige påskeegg du har laget!
    Fine farger og nydelig pyntet. Stilig at de står i stil til lysene dine også.
    God påske!
    Anne :)

    SvarSlett
  3. Utrolig lekre og delikate!

    SvarSlett
  4. Heisann.

    Tusen takk for kjempehyggelige kommentarer i bloggen min og så koselig at du vil titte innom videre. :D

    Liker virkelig godt eggene dine også, fargene er utrolig lekre og den blondekanten! ♥ Nydelig.

    Ønsker deg en god påske!
    Klem Kari

    SvarSlett
  5. De var bare helt nydelige. Det ble veldig flott med lysene og kyllingene også.

    SvarSlett
  6. Heisann:) Takk for hyggelig kommentar i bloggen min :D Så nydelig påskeegg du har laga! Et syn for øyet rett og slett! Gleder meg til å utforske bloggen din :)

    SvarSlett
  7. Kom over bloggen din i dag, så nyyyydelige påskeegg og de flotte lysene du har pynta!

    SvarSlett

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger